top of page

Algemene Voorwaarden

Wanneer je een afspraak boekt bij The Art of Brows ga je akkoord met de volgende voorwaarden. Deze algemene voorwaarden worden ook gehanteerd door iLashbeauty en Nailessential (beide gevestigd in de salon van The Art of Brows).

 

Een tip is om een screenshot/foto te maken van deze pagina, aangezien de algemene voorwaarden regelmatig worden aangepast en je jezelf wilt indekken met de destijds akkoord gevonden voorwaarden zonder eventuele veranderingen in jou nadeel. 

Aanbetaling​:

 

  • Nieuwe klanten zullen voor hun eerste afspraak eenmalig een aanbetaling moeten voldoen. Dit omdat een No Show (een klant die zonder afmelding niet op komt dagen) het meeste voorkomt met nieuwe klanten. Om onszelf te beschermen voor zulke situaties moeten wij hier naar handelen. De aanbetaling bedraagt 25% van de behandelingskosten. De aanbetaling kan eenvoudig worden voldaan tijdens het boeken van je afspraak in ons online booking systeem. Let op! Bij een annulering binnen 2 weken voorafgaand aan de afspraak word de aanbetaling ingehouden en kan deze niet meer worden geretourneerd. 

Telaat/annulering/​wijziging/verplaatsing:

  • Wanneer je verlaat bent voor je afspraak, zullen wij voor max. 15 min op je kunnen wachten, daarna zal de afspraak verplaatst moeten worden en zal er 50% van de kosten van behandeling in rekening worden gebracht. 

  • Afspraken kunnen tot 24 uur voorafgaand aan de behandeling kosteloos worden geannuleerd, gewijzigd of verplaatst. Te laat met het melden van je annulering? Dan word er 50% van de behandelings prijs in rekening gebracht, ongeacht welke reden. Er zijn geen uitzonderingen.  (Er word uiteraard uitzondering gemaakt in bepaalde ernstige situaties).

  • Heb je een afspraak staan waar geen kosten voor gerekend worden die dag, zoals een nabehandeling voor permanente make-up, het winnen van een actie, of als model? Dan gelden de volgende voorwaarden. tot 24 uur kosteloos annuleren. Binnen 24 uur word er €50,- in rekening gebracht. Dit omdat wij toch tijd voor je hebben gereserveerd die wij moeilijker kunnen opvullen binnen dit tijdvak, dus onze planning beïnvloed en omdat wij weer op een ander moment opnieuw de tijd voor je moeten maken, dus meer uren voor je hebben moeten reserveren voor deze afspraak.

  • Heb je een afspraak gemaakt en zou je gaan betalen met een cadeubon? Dan zal de annuleringsregeling niet in kosten worden gerekend, maar dan word het tegoed van de cadeubon aangepast. bij annuleren binnen 24 uur zal de cadeaubon 50% waarde aftrek krijgen. (Bij het annuleren en vermelden van de cadeaubon dient een foto van de cadeaubon als bewijs mee te worden gestuurd, zodat deze regeling op jou van toepassing is en je vrijgesteld kan worden van een betaalverzoek).

  • Een no show, dus een klant die niet komt opdagen bij de afspraak zonder afmelding, zal het volledige bedrag moeten betalen. 

PMU:

  • Er gelden verschillende touch-up termijn tarieven. Het is de verantwoordelijkheid van de klant zelf om de afspraak tijdig in te plannen, vooral als de wens is binnen een bepaald termijn/budget te vallen. Er word geen uitzondering gemaakt als de afspraak een dag of een paar dagen buiten een termijn valt. Dit moet ten alle tijden in het juiste termijn worden ingepland in de juiste prijs klasse (dit word altijd gecontroleerd en zo nodig gewijzigd). Ons advies is om minimaal 2 maanden van tevoren de touch-up in te plannen om te voorkomen dat er geen geschikte beschikbaarheden meer zijn en de afspraak daardoor in een later termijn valt. Hier is de klant ook over geÏnformeerd tijdens de behandeling doormiddel van een toestemmingsformulier, welke de klant heeft ondertekend. Let op: plan de touch-up niet te vroegtijdig in. Er moet genoeg ruimte zijn voor nieuw pigment in de huid. Weet je niet zeker of het al nodig is? Stuur ons even een foto, voordat je je afspraak inplant. 

  • Wij streven altijd naar volledige tevredenheid. Wij bespreken altijd duidelijk met de klant wat de wensen zijn en zullen altijd eerlijk zijn in ons advies. Wanneer dit samenkomt tot een definitief besluit over de juiste vorm en kleur, word dit vast gelegd op het toestemmingsformulier doormiddel van een handtekening van de klant (in het geval met PMU). Mocht het toch voorkomen dat de klant nog niet tevreden is, lossen wij dit graag voor de klant op. Dit dient wel tijdig te worden vermeld. Voor PMU geven wij hier 8 weken de tijd voor. Dit ivm de genezing. In sommige gevallen word er meer geluisterd naar de wens van de klant dan naar het advies van ons als specialist. Hierin neemt de klant het risico en dus haar verantwoordelijkheid zeker te zijn van haar besluit. Mocht het voorkomen dat de klant hier toch van terug komt, kunnen wij altijd kijken naar een oplossing, maar stellen wij ons zelf niet aansprakelijk voor ontevredenheid. Dit omdat ons advies van tevoren niet is aangenomen. Mochten er dan bijkomende kosten bijkomen of het probleem moeilijk te corrigeren zijn ligt dit bij de klant. 

 

​Cursus:

  • Wanneer je een cursus boekt, moet deze binnen het opgegeven betaal termijn worden betaald. Wij bieden de mogelijkheid tot 2 weken voorafgaand aan de training te annuleren zonder bijkomende kosten. De aanbetaling word wel ingehouden en is niet retourneerbaar. Annuleer je de training binnen 2 weken voorafgaand aan de cursus? Dan word er 50% van het totaalbedrag ingehouden. 

 

Wanneer de bovenstaande betalings afspraken niet worden nagekomen, zal de klant geen nieuwe afspraak meer kunnen maken bij The Art of Brows, iLashbeauty of Nailessential. Deze regels zijn er om onszelf te beschermen tegen misbruik van onze tijd & financiële risico's te voorkomen. 

In de salon van The Art of Brows is camera beveiliging aanwezig. Dit is ter beveiliging van onszelf en de klant. 

bottom of page